parallax background

25 lipca, 2019
Odnowienie ślubów zakonnych w Krakowie
28 lipca, 2019

Dzieci z parafii Zwiastowania NMP, Świętego Krzyża, św. Józefa i Świętego Ducha z Inowrocławia przeżyły tygodniowe „Wakacje z Bogiem” w miejscowości Kacwin/ Niedzica od 13 do 20 lipca 2019 roku. Organizatorem wyjazdu wakacyjnego były Siostry Dominikanki z Parafii Zwiastowania NMP w Inowrocławiu. Uczestnicy kolonii spędzali aktywnie czas pod opieką wspaniałych wychowawców z wymienionych parafii.

Z Inowrocławia wyjechaliśmy 13 lipca, zatrzymując się po drodze u Matki Bożej na Jasnej Górze. Tam zwiedziliśmy Kaplicę z Cudownym Obrazem, Sanktuarium, Skarbiec i podziemia klasztoru Ojców Paulinów. Ojciec Tomasz odprawił nam Mszę Świętą w Kaplicy NSPJ. Po obiedzie ruszyliśmy w stronę Kacwina. Odpoczywaliśmy w domu wczasowym „KINGA”.

W czasie tygodniowego wyjazdu zwiedziliśmy: Zamek w Niedzicy, Cerkiew grekokatolicką w Jaworkach. Poza tym odbyliśmy rejs statkiem po Jeziorze Czorsztyńskim i spływ Dunajcem, zdobyliśmy Trzy Korony, wjechaliśmy na Palenicę. Przeszliśmy przez Wąwóz Homole, zwiedziliśmy Szczawnicę, Krościenko nad Dunajcem. Dzieci i młodzież świetnie bawili się w Parku rozrywki w Niedzicy. Byliśmy również w Zakopanym. Tu przeszliśmy drogę pod reglami do Doliny Strążyskiej, zwiedziliśmy najstarszy kościół w Zakopanym i cmentarz gdzie pochowani zostali sławni ludzie: poeci, artyści malarze, muzycy i ważni działacze lokalnej społeczności. Odwiedziliśmy Muzeum im. Jana Kasprowicza na Harendzie oraz Sanktuarium M.B Fatimskiej na Krzeptówkach. Podczas naszego wędrowania dotknęliśmy miejsc, które kochał i do których często wracał Święty Jan Paweł II.

Każdego dnia uczestniczyliśmy we Mszy Świętej w odwiedzanych przez nas miejscach, a kolejne dni zaczynaliśmy i kończyliśmy modlitwą. Na boisku przy ośrodku był również czas na wspólne gry i zabawy, tańce i śpiew przy grillu. Chętni mogli zaprezentować swoje talenty w konkursie „Mam talent”. W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się w Krakowie, zwiedzając Centrum Jana Pawła II, uczestnicząc tam we Mszy Świętej oraz modląc się w Łagiewnikach.

Wszyscy bardzo szczęśliwi i zadowoleni wróciliśmy do Inowrocławia.